پیام فرمانده سپاه زنجان به مناسبت “سالروز تشکیل بسیج سازندگی” 

زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۰۳۹۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

پیام فرمانده سپاه زنجان به مناسبت “سالروز تشکیل بسیج سازندگی” 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛پیام سردار جهانبخش کرمی به مناسبت “سالروز تشکیل بسیج سازندگی” به این شرح است.  

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ساز و حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز بود که با فرمان معظم له سازمان بسیج سازندگی تشکیل گردید.

راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های موردنیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در کشور، این روز عزیز را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در زنجان تهنیت گفته، با تقدیر از تلاش‌های ارزنده همه عزیزان، امید آن دارم که با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشم.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار